فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

ما از بیانیم و به بیام باز میگردیم

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۶ ق.ظ

بازگشت همه به بیان است طبق یه سوره جدید که خودم یوهو بهم الهام شد (نه که بنده ویژه خدام 😂😎) میگه البازگشتو من البیان  هل ... آیا نمی خواهید ایمان بیاورید ؟! 

خیلییی دلم تنگ شده بود از یه زمانی به بعد(خیلییی وقته ) کلا انگیزم پرید و همچی بگی نگی رفتم تو ترک ، ترک کردنم که دیدین چقده سخته ، منم همچی ضعیف النفس شدم و با کماال میل برگشتم به آغوش بیان (بغلاتونو وا کنید براما 😂)(از اتاق فرمان اشاره شد به کرونا 🥺)

الانم دیگه بسکه موهام شروع کرده و ریخته پاشدم اومدم دکتر و دارم تو مطب براتون پست مینویسم دعا کنید فتلتون کچل نشه 🥺 

این متن فقط جهت اعلام حظور بود تابدونید اگه ظهور ندارم ولی حضور دارم  بعد میام  خوشکل مشکل واستون می نویسم و ایشالا تند به تند پست بزارم 

پ ن : نشد تو مطب اپلود کنم یه اتفاق جدیدم افتاد 😂 من با یه ماشین اداری بودم اومدم جا بجاش کنم یکی پرید اومد که اقاا توروخداا ماشینمو نببر یه نگاش کردم گفتم ماشینت 😐 اینکه برا ماست منم که کاری به ماشین تو ندارم (پشت ماشین ما چسبونده بود ) گفت یعنی نمی خوای ماشینمو ببری پارکینگ !!!!!؟ گفتم نه اخه اصن چجوری باید ببرم ماشینتو 😕 دیگه عذر خواهی کرد و رفت و با خودش می خندید  کلا حرکاتش اینجوری بود که فک کنم یه چیزیش میشد 😂🤦🏻‍♂️

پ ن : جا اونایی که رفتنم کلیی خالیه 🥺 نرید لعنتیا

شبتون رنگی رنکی 😍❤ 

 

نظرات  (۷)

  • علیرضا ‌‌
  • =)))

    دلتنگت بودیم پسر:)

    جنسش خوب بوده😂🤦‍♂️

    پاسخ:
    می تو 
    😂😂😅

    منم خودم مدت طولانیه که خیلی دیر به دیر میام با همه علاقه ای که به اینجا دارم حسش پریده واقعا حوصله ش رو ندارم 

    پاسخ:
    اوهوم 
    دقیقا همین حسه که یوهو پریده هاا همین 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

    خوش برگشتی رفیق :)

    اشکال نداره که میشی فتل کچل 😂😂هم قافیه ام هست 😂😂

    همه به درد ریزش مو دچاریم من جمله خود من که بعضا شبیه ادمای مبتلا به سرطان مشت مشت موهام میریزه و جواب همه دکترا یه چیزه استرس کوفتی :/ 

    بدبخت فکر کرده الان ماشینو میبری پارکینیگ کلی خرج رو دستش میفته 😂😐

    پاسخ:
    مرسیی مرسیی🥰
    چه قافیه ای هم😂😂 
    خداوندا مارا از شر کچلی در امان بدار بوگو آمین 😅
    برایت خروار خروار مو ارزومندم 
    ارهه ولی خب اخه هیچیم به جرسقیل نمیخورد اخه😐😂

    😂😂😂

    آمینننن ،بلند بگو آمین 😂😂

    همچنین :)

    دیگه ادم وقتی یهویی پنیک میکنه قدرت تشخیصش میاد پایین 😂😂

    پاسخ:
    آاااامین 😂😂
    مرسی☺
    ارهه😂😂👌 این که تشخیصش دیگه کلا از بین رفته بود 😂
    فک کن یه نفر با تیشرت لش با یه ماشین غیر مرتبط اومده ماشینتو ببره😕😂

    😂😂😂

    واقعا 😂😂

     😂این که خوبه من یه سری بخاطر یه کار اداری که باید میرفتم بسیج مجبور شدم چادر بپوشم با مقنعه ،از اون طرفم چون مانتوم کوتاه بود و میدونستم گیر میدن با شلوار بگ گشاد پوشیدمش 😂😂وقتی کارم تموم شد و اومدم که برم دو تا دختره تا منو دیدن گفتن خانوم بخدا ما غلط کردیم دیگه این وضعی نمیایم بیرون گفتم :وا یعنی چی ؟اصلا به من جه ؟گفتن مگه شما از این گشت ها نیستین که دخترای بد حجابو میبرین منو میگی دلم میخواست سرمو بکوبم به درخت 😂😂خندیدم و گفتم :نه من کار داشتم مجبور شدم اینجوری بیام میفهمی مجبور 😂اونام زدن زیر خنده و گفتم :واقعا تشخیص ندادین من همسن و سال خودتونم گفتن نه ترسیده بودیم 😂😂😂😂

    پاسخ:
    وای شتت🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    من یه مدت کارم لنگ بسیج بود با تی شرت میرفتم دیپورتم میکردن با پیراهن برمیگشتم 😂🤦🏻‍♂️
    بعد پرونده ما تو بسیج خواهران بود 😐😕 یه تایم راهمون میدادن یه تایم بعد میرفتیم داخل بیرونمون میکردن 😂😂

    اسیر شده بودم بخدا😂😂😂

    آخه تی شرت 😂اونم تو بسیج 😂😂 بسیج خواهران به خود خواهران با مانتو یا شال گیر میدن 😂😂😂😂

    بسیج اینجا دو طبقه پایین آقایونن و طبقه سوم خانومها بعد هر سری که میخوای بری داخل سرباز دم در یه جوری سوالی نگات میکنه که لازمه یاد آوری کنی طبقه سوم ماله خانوم هاست 😂😂😂

    پاسخ:
    😂🤦🏻‍♂️
    من سلطان حرکات نامنظمم😂😂 با تیپای غیر متعارف میرم عمدا😂
    شت😂😂😂😂🤦🏻‍♂️
    ببخشید یوهو دیر جواب میدما من دوره برگ سبزم اصن نگمت🤦🏻‍♂️🥺

    🤣😂🤣😂

    من یه بار برای گرفتن دیپلمم رفته بودم مدرسه مدیرمون گفت با این وضع بگردی فاتحت خوندس و هیچی نمیشی😑🙄کلا فکر میکنن حرف نزنن و گیر ندن یه جای کار میلنگه 😂😂 منم گفتم باشه انشالله که خلافش ثابت میشه ،یعنی منتظرم امسال برم نتایجمو بکوبم تو صورتش 😂🙄😑🤣

    اوکیه :)

    پاسخ:
    کلا همینن😂😂
    ایشالا 😂😎
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">