فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

شلم شومبا ۳۸

جمعه, ۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴ ب.ظ

سالااام چطوورید 

اینجانب یه عدد فتل پر انرژی در خدمتتون هستم با یه شلم شومبایی😁

تنبل شدم که نیومدم پست نوشته شده قبلیارو هم اپلود کنم ببخشید، پیرو اون پست قبل خب یکم کشمشی بود اعصابم دیگه همه چی دست به دست هم داده بود و غممان را گین کرده بود .

1- کلا از مفید واقع شدن و کمک کردن به بقیه یه حس خوب میگیرم و لذت میبرم.

2- یکم دیگه مونده تا وارد مرحله جدیدی از زندگیم بشم هم منتظرشم و هم ازش فراری 😂 اما میدونم که همه چی خوب پیش خواهد رفت فقط اتفاق اولی که ازش برام میفته اینه که اولین تولدم میشه که تنهام 

3- چند هفته پیش خاله ها به خونمون هجوم اوردن و اصن غیر منتظره یکیشون کشیدم کنار تولدمو تبریک گفت پیشاپیش و بهم کادو داد گفت برای اینکه تولدتو نیستی و من خیلی ذوق کردم 

4- برنامه هام اوکی نشد برا پلن مسافرتم و اینکه پاشم یه مشهدی جایی برم اما میرم به دوستام یه سر میزنم 😁

5- برا راه اندازی سایت با دامنه آی آر چه مسخره بازیا که طی نکردم و اینقد عنشو بالا اوردن که قید اون دامنمو زدم بعد لامصب دات کامم گرونه من بخوام یه ۵-۶ تا سایتو اوکی کنم چند تومن فقط برا دامنه پساده میشم😐🤦

6- رفتم یه تستی بود دادمش و قبول شدم 😎

7-خواب مردن یه خانم پیر فامیلو دیدم که من از راه رفتنش شناختمش و یهو قلبش گرفت و من از پشت گرفتمش که نخوره زمین و مرد و من از خوتب پریدم اما قششنگ سنگینیه تنشو تو بیداریمم حس میکردم 

8- به اجبار برنامه باشگاهم تعطیل شد و فقط میتونم توی خونه ورزش کنم و این بده 

9- اما من هنووز گیجم خب ! یه اهنگ بود گوش میدادم خواستم بنویسمش اما یادم رفتش🤦 اما خب بقول اون یه تیکه دیالوگ پادکست چهرازی « امید داریم »

 

 

خوب بخوابید ❤️

نظرات  (۴)

چرا حس میکنم منظورت از مرحله جدید همون غول مرحله اخر یعنی زن گرفتن هستش ؟ 😂

پاسخ:
نه بابا 😂😂😂
من هنوز بچم 😂🤦
دارم میرم سربازی 😂

😂 سیگاری هستی ؟‌

پاسخ:
نه دایی😂 بنگ میکشم 🤣🤣🤣🤣🤣

😂😂😂 خوشحال باش قراره سیگاری بشی 

پاسخ:
😂🤦
  • یاسمن گلی :)
  • اومدم بنویسم مگه تولدت کجایی ، بعد جوابت به هیچکس رو دیدم 

    امیدوارم این مرحله از زندگی رو هم به خوبی بگذرونی :)

    پاسخ:
    مرسی مرسی😁
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">